Kommunalvalget venter om et halvt år - og vi er i gang | Frederikssund Radikale Venstre

Kommunalvalget venter om et halvt år - og vi er i gang

Frederikssund Radikale Venstre ruster sig til valgkamp

I går var vi på gaden i Frederikssund, hvor vi talte med borgerne, vi mødte, om deres gode erfaringer og oplevelser med deres skole. Vi fik mange forskellige bud - lige fra 'frikvarteret' til 'kreativitet og mangfoldighed' over 'Ekstra Bladets Skolefodboldturnering' og 'mine venner at lege med'. Radikale Venstre fokuserer i denne tid meget på netop skole og uddannelse, idet uddannelse giver det enkelte menneske muligheder, og samtidig hjælper den enkelte til at forme sin egen fremtid. Uddannelse er lig med fremtid - og samtidig er uddannelse lig med frihed.

Vi har i bestyrelsen valgt kandidater til byrådet og dermed til kommunalvalget, der finder sted den 21. november 2017. Vores spidskandidat til byrådet er Andreas Ryge, der til kommunalvalget i 2013 var nummer to på listen. Andreas er uddannet cand.scient i psykologi og datalogi, og arbejder til dagligt med at analyse onlineadfærd i virksomheden AudienceProject - Andreas har tre børn og bor i Frederikssund by.

Frem mod kommunalvalget vil vi være så synlige som muligt - dels på gader og stræder, men også til arrangementer og debatter, ligesom vi også vil forsøge at komme i kontakt med så mange som muligt via sociale medier. Vi glæder os til at høre mere fra borgerne i Frederikssund - og vi glæder os til at tale med borgerne om vores idéer og tanker for Frederikssund Kommune.

Vi ses derude...

På bestyrelsens vegne